FOROSHA SHARJ

FOROSHA SHARJ

خریدفروش تخفیفی رایگان کارت رایتل
FOROSHA SHARJ

FOROSHA SHARJ

خریدفروش تخفیفی رایگان کارت رایتل

توسعۀ لینک

توسعۀ  لینک



نتیجه تصویری برای ‫توسعۀ  لینک seo‬‎




 کاربران رو به رشدِ اینترنت در ازدحام وب سایت‌ها، چاره ای جز جستجو و اعتماد به اولین یافته‌های موتورهای جستجو ندارند. ما به شما کمک خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن رتبهٔ سایتتان را در موتورهای جستجو افزایش دهید. به این ترتیب شما در سایتتان مشتریانی با ارزش دارید که از یک سو به میل خود در سایت شما هستند و از سوی دیگر به عنوان اولین یافته‌ها به خدمات شما اطمینان کرده‌اند.



شروع تا پایان پروژه

سفارش

ارسال درخواست تهیه راهنما و گزارش بهینه سازی وب سایت


قبل از شروع بهینه سازی وب سایت باید راهنما و گزارش بهینه سازی از وب سایت شما تهیه گردد.


تماس تلفنی

تماس تلفنی کارشناسان فروش با شما


کارشناسان فروش بعد از مشاهدۀ درخواست جهت راهنمایی و مشاوره با شما تماس خواهند گرفت و در صورت لزوم جلسۀ حضوری – فقط ساکنین تهران – جهت بررسی و تحلیل نیازهای شما و آشنایی با استانداردها و سطح توانایی ما برگزار خواهد گردید.


ثبت سفارش

ثبت سفارش در پرتال کاربری شما و پرداخت هزینه تهیه گزارش بهینه سازی وب سایت


بعد از صحبت تلفنی / جلسۀ حضوری و جمع بندی نیاز های شما، سفارش مرتبط در پرتال کاربری‌تان ایجاد خواهد شد.


کد نویسی

تهیه راهنما و گزارش بهینه سازی وب سایت


بعد از پرداخت فاکتور، کارشناسان ما شروع به تهیۀ گزارش و راهنمای بهینه سازی وب سایت شما می کنند. تهیۀ این گزارش ۵ تا ۱۰ روز کاری زمان خواهد برد.


رفع اصلاحات نهایی

بررسی حداقل استاندارد ها جهت شروع بهینه سازی


در صورتی که فاکتور های بررسی شده در گزارش ضعیف باشند و سایت شما دارای حداقل استاندارد های شروع بهینه سازی وب سایت نباشد. سایت برای ارائۀ خدمات بهینه سازی پذیرفته نخواهد شد و باید از ابتدا طراحی شود. در صورت پذیرش وب سایت 



mihanweblink

لینک بیلدینگ چیست

لینک بیلدینگ چیست




نتیجه تصویری برای لینک بیلدینگ چیست

بک لینک (Backlink) ، که به لینک ورودی (Inbound Link) نیز مشهور است ، لینک هایی هستند که از یک وبسایت یا یک صفحه به یک وبسایت دیگر ارجاع داده می شوند.

در ویکی پدیا بک لینک به صورت زیر تعریف شده است :

A backlink for a given web resource is a link from some other website (the referrer) to that web resource (the referent).A web resource may be (for example) a website, web page, or web directory

یک بک لینک برای یک منبع اینترنتی ، لینکی از یک وبسایت دیگر (ارجاع دهنده) به آن منبع اینترنتی می باشد(مرجع).یک منبع اینترنتی برای مثال می تواند یک وبسایت ، یک صفحه و یا یک دایرکتوری وب باشد.

طبق گفته گوگل ، بک لینک یکی از ۳ سیگنال اصلی مورد استفاده در رده بندی نتایج است

چگونه می توان لینک بیلدینگ را بصورت حرفه ای انجام داد؟
باید توجه کرد علاوه بر تعداد لیک ها، کیفیت لینکها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای اینکه بتوان لینک بیلدینگ را بصورت حرفه ای انجام داد باید نکاتی که در ادامه مطرح می شود را رعایت کرد.
از ایجاد بیشمار بک لینک و اسپم خودداری کنید
از ایجاد بک لینکهایی با Anchor Text یکسان خودداری کنید
در Anchor Text ها از کلمات کلیدی استفاده کنید
قرار گرفتن لینک وب سایت شما در متن سایر وب سایت ها تاثیر بیشتری روی سئو دارد
سایتهایی که پیج رنک بالاتری دارند و با سایت شما مرتبط هستند را انتخاب کنید
در بک لینک گرفتن از سایتهای اسپمر و مشکوک خودداری کنید

اگر بک لینکها برای سئو سایت اثر منفی ایجاد کنند چه باید کرد؟
در هنگام بک لینک گرفتن باید به خوبی دقت کنید که بک لینکها را از چه سایتی با چه محتوایی و چه پیج رنکی دریافت می کنید و اگر در مورد سلامت بک لینکها تردید داشتید باید از ابزار Disavow Tool استفاده کنید و با معرفی آن بک لینکها به گوگل از تاثیر منفی آنها بر روی سئو سایت خود جلوگیری کنید.



چگونه صفحه یک گوگل بمانیم

چگونه صفحه یک گوگل بمانیم



نتیجه تصویری برای چگونه صفحه یک گوگل بمانیم
 کلمات کلیدی
پس از شناخته شدن تمامی کلمات کلیدی می بایست در وب سایت بهینه سازی هایی انجام گردد. این بهینه سازی ها شامل رعایت استاندارهای وب در سایت، بهینه سازی ساختار سایت از نظر منوبندی، بهینه سازی قالب سایت برای گرفتن بهترین نتیجه در گوگل، افزایش سرعت سایت و رفع کل خطاهای سایت از نظر سئو و بهینه سازی می باشد. در برخی موارد حتی لازم است سایت جدیدی طراحی گردد. یک سایت 100% سئو سایتی است که در آن استاندارهای کد نویسی رعایت شده، آدرس دهی صفحات برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده و نحوه چیدمان مطالب در سایت مناسب موتورهای جستجو باشد. همچنین تکنیک های جدیدی در گوگل معرفی شده به نام rich snippet که با استفاده از آنها می توانید رنک سایت خود را در موتورهای جستجو ارتقاء ببخشید.
 بهینه سازی
پس از بهینه سازی سایت می بایست مطالب با موضوعات مرتبط به سایت اضافه گردد. سعی نمایید مطالب با کیفیت و مورد نیاز کاربران به سایت اضافه نمایید و این کار را به صورت دوره ای یعنی روزانه و یا هفتگی انجام دهید. در تهیه مطالب خود مطالب می بایست با استفاده از کلمات کلیدی که در مرحله اول استخراج گردیده ایجاد گردد. برای ایجاد مطالب حتما با یک متخصص سئو مشورت نمایید


چطور در صفحه اول گوگل بمانیم؟
پس از کسب جایگاه مناسب و حضور در صفحه اول گوگل کار شما تمام نمیشود. شما باید همچنان برای حفظ این جایگاه تلاش کنید. برای دست یابی به این مهم فعالیت های زیر ضروری است:

چند وقت یک بار مطالب خود را به روز کنید و اطلاعات تکمیلی به کاربران ارائه دهید.
جایگاه مطلب را در صفحه اول گوگل بررسی کنید و میزان کلیک کاربران را با اعداد میانگین نمودار بالا مقایسه کنید، اگر تعداد کلیک ها پایین است عنوان و توضیحات را بازبینی کنید.
برای مطالب خود لینک سازی کنید و در صفحات و سایت های مرتبط آن را معرفی کنید.
محتوای خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
نظرات کاربران را در مورد متن خود بپرسید و به درستی پاسخ آنها را بدهید.
میهن وب لینک