FOROSHA SHARJ

FOROSHA SHARJ

خریدفروش تخفیفی رایگان کارت رایتل
FOROSHA SHARJ

FOROSHA SHARJ

خریدفروش تخفیفی رایگان کارت رایتل

الکسا چیست و کاربردهای آن در سئو

الکسا چیست و کاربردهای آن در سئو



نتیجه تصویری برای الکسا چیست و کاربردهای آن در سئو





مهمترین تکنیک ها در لینک سازی داخلی و انواع لینک سازی داخلی چیست؟


لینک سازی داخلی به شما کمک میکند تا یک شبکه داخلی در سایت خود ایجاد کرده و صفحات ارزشمند را به گوگل و کاربر معرفی کنید. نکته جالب توجه این است که لینک های داخلی از نظر تاثیر بر سئو تفاوت هایی با یکدیگر دارند.


به طور کلی میتوان آنها را به سه دسته اصلی تقسیم نمود که عبارتند از:

1- منوی هدر سایت 

2- لینک های موجود در محتوا 

3- لینک های موجود در فوتر یا سایدبار.


سایت های فروشگاهی و رتبه الکسا


با بهبود رتبه الکسا می توانید اعتماد بازدیدکنندگان وب سایت فروشگاهی خود را بالا ببرید، به این صورت که اگر بازدیدکننده ای متوجه بالا بودن رتبه الکسای وب سایت شما شود اعتمادش به سایت شما بیشتر می شود و همین امر بر روی فروش شما تاثیر به سزایی می گذارد.


چرا وب مستران علاقه دارند رتبه الکسا را افزایش دهند؟

صاحبان وب سایت ها و بازاریابان از الکسا به عنوان یک مقیاس ارزش دهی به سایت استفاده می کنند. اگر تمایل به فروش وب سایت خود دارید بهتر است بر روی رتبه ی الکسای آن بسیار کار کنید به این علت که با افزایش رتبه الکسا می توانید وب سایت خود را با قیمت بالاتری به فروش برسانید



کشاندن کاربر به وب سایتم

کشاندن کاربر به وب سایتم



نتیجه تصویری برای وب سایت موفق





به روز رسانی مرتب


به روز رسانی وبلاگ یا وب سایت باید مرتب باشد و بازه زمانی به روز رسانی نباید خیلی طولانی باشد. برای مثال شما باید هر روز یا یک روز در میان وبلاگ خود را به روز کنید. اما دلیل این اجبار چیست؟ وقتی که شما وبلاگ خود را مرتب به روز می کنید علاوه بر این که مخاطبین شما از عملکرد شما راضی خواهند بوند و در صورت افزایش کیفیت مطالب باعث افزایش ترافیک سایت شما می­شود. نتیجه مثبت دیگر این است که موتورهای جستجوگر بیشتر به شما لینک می­دهند و رتبه وب سایت شما افزایش پیدا می­کند ولی اگر به روز رسانی به صورت غیر متعارف باشد (یعنی اینکه شما علاوه بر روزهای تعطیل روز های دیگر هم به صورت منظم به روز رسانی نکنید.) باعث می شود رتبه وبلاگ شما کاهش پیدا کند و ترافیک بالای خود را از دست بدهید.


ترافیک


ترافیک وب سایت یکی از مهمترین مسائل وب سایت است. از موارد مهم بالا بردن ترافیک وب سایت بالا بردن کیفیت مطالب وب سایت است. اما باید قبول کنیم که مطالب بسیار خوب ولی بدون معرفی وب سایت زمان بسیار زیادی طول می­کشد تا ترافیک بالا رود. از این رو باید از برخی روش ها جهت معرفی وب سایت استفاده کنید. این روش ها عبارت اند از : تبلیغات رایگان و پولی، بازاریابی ویروسی، بازاریابی موتورجستجو، استفاده از RSS و جذب مشترک جهت اطلاع رسانی از به روز رسانی وب سایت از طریق ایمیل. اگر مورد برای شما مبهم بود می توانید آن را در بخش نظرات مطرح کنید.


پیگیری وضعیت وب سایت


شما باید آمار بازدید کنندگان خود را به صورت دقیق و حرفه ای بررسی کنید. باید به کلمات کلیدی که باعث شده موتورهای جستجو به شما لینک داده اند را بررسی کنید و ببینید در چه بخشی قوی و چه بخشی ضعیف عمل کرده اید و اقدامات لازم جهت بالا بردن ترافیک انجام دهید. در تحلیل ترافیک وب سایت باید به کلمات کلید، ردیابی اطلاعات ارجاع، اطلاعات موتورهای جستجو، بک لینک ها و بازدیدکنندگان منحصر به فرد توجه کنید.

دقت کنید که آمارگیری که از آن استفاده می­کنید باید خوب باشد و اطلاعات دقیق را به شما ارائه کند.

برای بررسی کلمات کلیدی ورودی از گوگل بهترین ابزار Google webmasters است. و اگر سیستم مدیرت محتوای شما وردپرس است آمارگیر WordPress Statistics را پیشنهاد می کنیم که توسط مصطفی صوفی تهیه شده است.




تبلیغات سایت در اینترنت :


تبلیغات متمرکز و موثر یکی از ارکان موفقیت یک وب سایت است. یک مدیر وب سایت باید همواره بدنبال بهترین راه های تبلیغات در اینترنت باشد . بهینه سازی سایت و آگهی اینترنتی در سایت های پربازدید از جمله بهترین راه های تبلیغات اینترنتی هستند.


مثلا : یک مدیر سایت تخفیف گروهی در بعد از طراحی و راه اندازی سایت خود در اولین قدم باید به دنبال افزایش رتبه سایت خود در گوگل باشد . بهینه سازی سایت برای کلماتی مثل "سایت تخفیف گروهی" یا "سایت خرید گروهی" برای وی در اولیت خواهد بود. هنگام تعیین عبارات کلیدی باید به دنبال اولویت ها بود و فهرستی از بهترین کلمات کلیدی تهیه کرد. شرکتی که کار بهینه سازی سایت شما را انجام خواهد داد شما را در این زمینه راهنمایی خواهد کرد.


اهمیت بروز رسانی سایت :


یک سایت موفق سایتی است که همیشه بروز باشد . مطالب جدید ، ایده های جدید و طرح های متنوع نظر بازدید کننده را جلب خواهد کرد. سایت هایی که دیر به دیر بروز رسانی می شوند معمولا بازدیدکننده کمتری خواهند داشت.



چند روش برای حرفه ای کردن صفحه اینستاگرام برند

چند روش برای حرفه ای کردن صفحه اینستاگرام برند




نتیجه تصویری برای چند روش برای حرفه ای کردن صفحه اینستاگرام برند





برای محبوب کردن صفحه اینستاگرام رفتن سراغ اکانت تان است. شما باید برای صفحه اینستاگرام خود یک نام ساده انتخاب کنید که در صورت جست و جو به راحتی پیدا شود. در قسمت درباره بهتر است توضیح کوتاهی بدهید.


  استفاده از یک عکس هنری برای عکس پروفایل است. ضمنا از گذاشتن اشیا برای عکس پروفایل به شدت پرهیز کنید، زیرا باعث می شود کاربران به شما اعتماد نکنند. همچنین بهتر است در مورد نوشتن علایق شخصی خود در اینستاگرام تردید نکنید، زیرا این کار باعث می شود کاربران بدانند با چه کسی طرف هستند.



اینستاگرام همیشه برای من جذابیت بسیار زیادی داشته است. با اینکه هیچ گاه در آن یک صفحه شخصی نداشته ام، اما همیشه با صفحاتی که مربوط به برندهایی تحت پشتیبانیم بود اینستاگرام را بالا و پایین می کردم. امروز اگر بخواهم 3 شبکه اجتماعی برای بازاریابی شبکه های اجتماعی نام ببرم، ایسنتاگرام حتما در این لیست خواهد بود.



mihanweblink

ظهور و افول سئو در ایران

ظهور و افول سئو در ایران


نتیجه تصویری برای ظهور و افول سئو در ایران





بسیاری از سرویس دهنده های اینترنت و سایتهای بزرگ دنیا مانند : یاهو , مایکروسافت , یاندکس , aol و… برای خود موتور جست و جو ایجاد کردند ولی هیچکدام از آنها نتوانستند کیفیت و دقت گوگل را داشته باشند.گوگل به عنوان بزرگترین موتور جست و جو در اینترنت شناخته میشود که از حدود ۲۰ سال پیش فعالیت رسمی خود را شروع کرد و توانست در این مدت برند خود را جهانی کند و سهم عمده کاربران را به سمت خود هدایت کند تا حدی که دیگر کمتر کسی است که با گوگل آشنا نباشد و سرویس های آن استفاده نکند.

گوگل همواره برای نمایش دادن بهترین و مرتبط ترین نتایج به سوال کاربر, تلاش میکند و در طول این سالها سعی کرده با ارائه الگوریتم های مختلف به نوعی سایتها را فیلتر کند و فقط سایتهایی در صدر نتایج باشند که لیاقت آن را داشته باشند.در سال 2017 گوگل از هوش مصنوعی و  ساختار پیشرفته ای به نام Rank Brain برای ساماندهی بیشتر نتایج استفاده کرده است و به همین دلیل شاهد تغییرات بسیار بزرگی در نتایج بوده ایم.







الگوریتم های گوگل

الگوریتم های گوگل 




نتیجه تصویری برای الگوریتم های گوگل






الگوریتم پاندا


الگوریتم پنگوئن


الگوریتم مرغ مگس خوار


الگوریتم پیج لایوت (Page Layout)


الگوریتم کبوتر


الگوریتم موبایل گدون Mobilegeddon


تا به امروز تنها حیوانات باغ وحش هستند و با توجه به ادامه این روند بدیهی است در آینده حیوانات دیگری نیز به آن اضافه شود.


آشنایی با انواع الگوریتم ها امروزه برای هر شخصی که یک وب سایت دارد یک ضرورت تلقی می شود، زیرا اگر قوانین پاندا یا پنگوئن و یا مرغ مگس خوار و یا پیج لایوت و یا کبوتر رعایت نکنید به زودی توسط این حیوانات از دنیای وب محو خواهید شد.


الگوریتم های گوگل شامل پنگوئن، پاندا و مرغ مگس خوار پیج لایوت و یا کبوتر برای کاربران اینترنتی و وبمستران ناشناخته هستند و بیشتر اطلاعاتی که بر روی اینترنت مطالعه میکنید براساس حدس و گمان و یا بررسی های دقیق متخصصین سئو تهیه شده اند. همچنان زوایای زیادی از الگوریتم های گوگل برای تعیین رتبه بندی سایت ها در نتایج جستجو ناشناخته مانده است. ماه گذشته مشخص شد که در حال حاضر خود گوگل بطور دقیق میداند که دلیل افت رتبه یک سایت در نتایج جستجو چیست و کدام یک از این الگوریتم ها موجب آن شده اند ولی این اطلاعات از طریق اکانت وبمستر تولز در اختیار مدیران سایت ها قرار نمیگیرد



الگوریتم گوگل چیست



الگوریتم های گوگل برای بهینه سازی و سئو در گوگل مورد استفاده قرار می گیرد فرایندی که موتور های گوگل بر اساس آن تجزیه و تحلیل وب سایت ها را انجام میدهند.الگوریتم های گوگل شامل معادلات گوناگون و متفاوت و تابع است که برای کاربر نمایش داده شود. خزنده موتور های جستجو همه اطلاعات و داده ها را گرد آوری کرده و ذخیره و نگهداری می نماید




محتوای تکراری (Duplicate content):

راه های مختلفی وجود دارد که محتوا و مطالب تکراری می تواند باعث بشود که وب سایت شما به عنوان یک سایت با کیفیت پایین توسط الگوریتم پاندا شناخته شود. اولین راه این است که یک سایت دارای مقدار زیادی از محتوایی باشد که از منابع دیگر روی وب کپی شده باشد. به عنوان مثال شما یک وبلاگ در وب سایت خود دارید و شما این وبلاگ را با مقالاتی که از منابع دیگر گرفته اید پر کرده اید. گوگل خیلی خوب متوجه می شود که شما خالق و سازنده این محتوا نیستید. اگر الگوریتم پاندا بتواند تشخیص دهد که بخش بزرگی از وب سایت شما توسط محتوایی ساخته شده است که در سایت های دیگر نیز وجود دارد, و این موضوع می تواند باعث بشود که پاندا نگاه نامطلوبی به شما بیندازد


mihanweblink.com