FOROSHA SHARJ

FOROSHA SHARJ

خریدفروش تخفیفی رایگان کارت رایتل
FOROSHA SHARJ

FOROSHA SHARJ

خریدفروش تخفیفی رایگان کارت رایتل

الگوریتم های گوگل

الگوریتم های گوگل 




نتیجه تصویری برای الگوریتم های گوگل






الگوریتم پاندا


الگوریتم پنگوئن


الگوریتم مرغ مگس خوار


الگوریتم پیج لایوت (Page Layout)


الگوریتم کبوتر


الگوریتم موبایل گدون Mobilegeddon


تا به امروز تنها حیوانات باغ وحش هستند و با توجه به ادامه این روند بدیهی است در آینده حیوانات دیگری نیز به آن اضافه شود.


آشنایی با انواع الگوریتم ها امروزه برای هر شخصی که یک وب سایت دارد یک ضرورت تلقی می شود، زیرا اگر قوانین پاندا یا پنگوئن و یا مرغ مگس خوار و یا پیج لایوت و یا کبوتر رعایت نکنید به زودی توسط این حیوانات از دنیای وب محو خواهید شد.


الگوریتم های گوگل شامل پنگوئن، پاندا و مرغ مگس خوار پیج لایوت و یا کبوتر برای کاربران اینترنتی و وبمستران ناشناخته هستند و بیشتر اطلاعاتی که بر روی اینترنت مطالعه میکنید براساس حدس و گمان و یا بررسی های دقیق متخصصین سئو تهیه شده اند. همچنان زوایای زیادی از الگوریتم های گوگل برای تعیین رتبه بندی سایت ها در نتایج جستجو ناشناخته مانده است. ماه گذشته مشخص شد که در حال حاضر خود گوگل بطور دقیق میداند که دلیل افت رتبه یک سایت در نتایج جستجو چیست و کدام یک از این الگوریتم ها موجب آن شده اند ولی این اطلاعات از طریق اکانت وبمستر تولز در اختیار مدیران سایت ها قرار نمیگیرد



الگوریتم گوگل چیست



الگوریتم های گوگل برای بهینه سازی و سئو در گوگل مورد استفاده قرار می گیرد فرایندی که موتور های گوگل بر اساس آن تجزیه و تحلیل وب سایت ها را انجام میدهند.الگوریتم های گوگل شامل معادلات گوناگون و متفاوت و تابع است که برای کاربر نمایش داده شود. خزنده موتور های جستجو همه اطلاعات و داده ها را گرد آوری کرده و ذخیره و نگهداری می نماید




محتوای تکراری (Duplicate content):

راه های مختلفی وجود دارد که محتوا و مطالب تکراری می تواند باعث بشود که وب سایت شما به عنوان یک سایت با کیفیت پایین توسط الگوریتم پاندا شناخته شود. اولین راه این است که یک سایت دارای مقدار زیادی از محتوایی باشد که از منابع دیگر روی وب کپی شده باشد. به عنوان مثال شما یک وبلاگ در وب سایت خود دارید و شما این وبلاگ را با مقالاتی که از منابع دیگر گرفته اید پر کرده اید. گوگل خیلی خوب متوجه می شود که شما خالق و سازنده این محتوا نیستید. اگر الگوریتم پاندا بتواند تشخیص دهد که بخش بزرگی از وب سایت شما توسط محتوایی ساخته شده است که در سایت های دیگر نیز وجود دارد, و این موضوع می تواند باعث بشود که پاندا نگاه نامطلوبی به شما بیندازد


mihanweblink.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.